Artizán Blues Rádió

Loading ...
Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime Stream Proxy
A fenti kis ikonok egyikére kattintva lejátszó lista tölthető le. A blog további böngészéséhez új ablak nyitását ajánlom, hogy a rádió zavartalanul tovább működhessen. Köszönöm.

Már fáj

Az a legviccesebb, hogy az ember a budin ülve olvas, és egy adott ponton kommentelne. És rájön, hogy nem lehet. Először is azért, mert ma felfüggesztettem a facebook oldalamat, másodszor meg azért, mert könyvet olvastam...
Rájöttem én már rég, hogy alkotásaimat hátráltatja a Világ studérólása, elvész a rengeteg ötlet, energia és idő. Itt Imrének is igaza van.
Olyan dolgokkal traktál a virtuális világ, amihez semmi közöm nincs.
Amin én változtatni tudok az a kertem, a műhelyem. A többihez már hozzászólni sem tudok értelmesen. És ez a zavarodás egyre csak erősödik. Senkinek nem jó.
Elkezdtem írni az életemet, öncenzúra nélkül, mert az örökbe akarom hagyni. Majd publikálja más halálom után, ha arra érdemes, ha nem, irány a kazán. De így, hogy ezt is megnézem, azt is, nem megy.
Mindig megtaláltam az újraindítás gombot, most is meg fogom.
Előbb rendet teszek.
Az idő véges és még van pár intézetlen dolgom.
Fáj, nem fáj, de a blogolás most már árt nekem.

9 megjegyzés:

  1. Pedig hiányoznának ezek a kis szösszenetek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meglehet, csak amíg nektek ez csemege, vagy botránykő, az nekem az életem.
      És nekem nagyon elkezdett fogyni az életem.

      Törlés
  2. :((Komoly, nagy elhatározás, sok sikert hozzá. Nekem nagyon fognak hiányozni az írásaid, de remélem, megérem a könyved megjelenését:)) Hajrá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Nem ígérek semmit. De dolgozni akarok rajta.

      Törlés
    2. Hmmm.Igen, olvasom, hogy nekünk csemege, ami itt felmerül, és ez bizony tényleg te vagy, mindenestül. Viszont a gondolataid útmutatók, segítenek eligazodni a saját gondokban, ráébresztések, kapaszkodók, mittudomén még mik, kinek, mit jelentenek. Talán a Te "véreden" keresztül megoldások születnek, az is lehet, hogy gondolataid csak tovaszállnak, nehéz teher lehet ez. Jézusi.

      Törlés
  3. Attila, azt hiszem én bántottalak meg. Talán figyelmetlenségből, vagy más okból, nem jelent meg a Neked írt válaszom. Később vettem észre, és pótoltam is. Pedig sorrendben válaszoltam. Ezúton kérek elnézést, semmi szándékosság nem volt benne. Miért is lett volna? Szeretem az írásaidat, gyakran olvasgatok itt, bár ha más blogjáról jövök át, nem hiszem, hogy kijelzi nálad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy, Zsuzsa! Nem bántott senki! Nekem ez már több éves problémám. Nem tudok leszakadni a süket politikai provokációkról. Idegesít, leírom, aztán csak gerjesztem magamat ha kell ha nem. Ezt nem akarom, dehogy is bántottál!
      Próbálkoztam leszokni, de így nem megy, ha örökké a napi dolgokat olvasom. Bejönnek mint az egerek mindenféle lyukon, ha meg nincs rágnak egyet.
      Kezdem a facebookal, és ha nem csillapodok, zárom a blogot is...

      Törlés
  4. Most a másik végletbe esel. Az öregedés még nem halál. Lassabb és kisebb teljesítmény, de élet az is.
    Valóban értelmetlen világgá vált köröttünk a Kárpát medence. Már amit én látok belőle. Csőbe húzzuk magunkat az észrevétlen manipulációk miatt, és a magunkra fordított időért lelkifurdalás jár, de legtöbbször körbetekintünk, kinek nem teljesítettük még a gondolatát.
    A könyved fontos. A blogod pedig gyakorlótér a fogalmazáshoz. A FB pedig egy lehallgatókészülék provokátorokkal.
    Akárhogy döntesz, jól választasz. Minden döntésnek van előzménye, és amíg élünk, van következő döntés.
    Van fájó és fájdalom csillapító is.
    Azért ha elmúlik a fáj-dalod, énekelhetnél boldogat is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Picit leteszek a teherből és kitisztul a genny belőlem... ebből a csőbehúzott forgatagból nekünk ki kell szállni. Mert ha nem, a halál biztos...

      Törlés