Artizán Blues Rádió

Loading ...
Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime Stream Proxy
A fenti kis ikonok egyikére kattintva lejátszó lista tölthető le. A blog további böngészéséhez új ablak nyitását ajánlom, hogy a rádió zavartalanul tovább működhessen. Köszönöm.

A hagyományos(?) család


Milyen könnyekig megható ez a hatalmas aggodalom a hagyományos családdal szemben. Ez az ádáz harciasság a család megvédésére.
Ezek most akarják előttünk újra inventálni a család fogalmát.
Hát bassza meg.

A női emancipációnak a kiplakátolt kampánya az a szavazathoz való jog, de én úgy érzem, hogy ennél sokkalta inkább az van, hogy a nő megelégelte hogy mindig a férfi támasza legyen.
Igen, sok az állat férfi, aki felsőbbrendűségét az erőszakban értelmezi, de legyünk már komolyak, mióta tudom magam, és a régiek elég sűrűn hangoztatásából én azt következtettem ki, hogy az asszony körül forog a férfi teljes élete. Gyakorlatilag a nő az újja köré csavarta mindig is a férfit. Én ezt tapasztaltam a többségben, ritkán véltem erőszakos férfit felfedezni. Az erőszakos férfi az már az én gyermekkoromban is úgy élt, hogy azt a társadalom mélységesen megvetette. Én legfeljebb csak vicces megjegyzéseket hallottam olyanokról, hogy az asszony dolga a fazék körül van, nem máshol. Mert akik ezeket mondták, azok otthon ugyancsak papucs alatt éltek és egy mukkot sem szóltak erről.

Én még láttam olyan családokat, ahol a feleség volt a férfi szeme fénye és egyben a család lelke, az otthon megteremtője, az élet lényege, míg a férfi volt az erő, a jó értelemben.
A feleség finom kezeivel megtörölte a férje izzadt homlokát, és ezzel a férfit reszetálni volt képes.

Ez a kép eltűnt mára, és nekem az az érzésem, hogy ezek az úgynevezett külső behatásokra kent feminista eszmék csak éppen kapóra jött alkalmak, hogy a nő kilépjen szerepéből.
Ebben Puzsérnak igazat adok, hogy a nő fájdalma tulajdonképpen az, hogy nem férfi. Azért öltözködik nadrágba, vág olyan keménykedő pofát és rugdosódik ahol csak tud.
Viszont ez a feminista szellemiség ott van úgy a nyugati, mint a keleti szarságokban, az egyik agresszívebb, a másik sunyibb.

Nem véletlen, hogy a reklámok irdatlan zöme a férfit úgy hozza be mint egy balfaszt.
A napokban láttam, a Lidl falán egy hatalmas plakáton egy férfi a felmosóval a kezében, nyakig vasba vértezve és egy rémült arckifejezéssel fogja a felmosót. Tehát hogy a férfinek a felmosás egy akkora kunszt, hogy ahhoz harcedzett kell legyen.
Én nem hiszem, hogy a plakátok a feminizmust akarják ránk erőltetni, hanem a reklámipar igenis csiklandozni akarja a nők nemtommijét, hogy mégis csak azt a felmosó szert vegyék, felülnek egy éppen aktuális hullámra.
Igen, a férfi egy bagatell figura, aki még felmosásra sem fogható.
És tényleg, mire jó a mai férfi?
A reklámok szerint nem tud megsütni egy palacsintát, nem tud összeszerelni egy Ikeás cipőpolcot, nem tudja eldönteni a bútor színét, és azt sem tudja, hogy honnan érdemesebb kölcsönt venni. Ehelyett a nő mindent tud. Autót is ő tud igazán felszabadultan vezetni. Természetesen zsírúj, divatos kocsit.
Éppen fut az “Epic drama” csatornán egy sorozatfilm egy magándetektív csajról, aki mindenhez ért: tenisz, poker, tánc, repülő, autó, tőzsde, ékszerkészítés, szóval minden sorozatban kiderül egy egy fenomenális szkillje, persze a gyilkosokat is ő fogja el a leleményességével, és a hivatalos főfelügyelő pedig örökké nyakig felgombolva, mindig utólag kullog be, végtelen tartózkodó, és nem meri bevallani, hogy szerelmes a nőbe. Azaz: a mindenkori balfasz férfi. Viszont ha finoman közeledett, a nő kacérkodva elsuttyomolta a helyzetet. Mert hát miért is ne? (És persze a nőnek rengeteg a vagyona, míg a főfelügyelő egy szar garzonban lakik, ugyanazt a kalapot hordja mindig. De ez mellékes.)
Ez nem jópofa. Ez undok. Ez már az a kép, amikor a férfi egy nagy rakás szar a nő mellett.

Ez a hagyományos család cuccos referendum nem sült el jól.
Én is marhaságnak találtam.
Ez ugyanaz a kategória, amikor a táncházakon keresztül megidézzük a régmúltat, elnevezzük hagyomány ápolásnak, de gyakorlatilag a hagyománynak még a nyomába sem léphet. Mert hol van az a hagyományos, meghitt családi közösség? Azt senki nem akarja előidézni. A hagyományos kézművességet sem akarja senki előidézni. Csak a sört a táncház után.

A feminizmus is egy ürügy, mint a táncház is egy ürügy.
A lényeg, hogy mindenkinek tele van a cipője mindennel.
A nő nem akar adni, a férfi megtanult nem vágyakozni.
Mi ez, ha nem a buziság előkapuja?

Áhh..
(És minden nap megfogadom, hogy nem írok többet semmit...)
(Bassza meg!)

2 megjegyzés:

  1. Mondjuk szerintem az egész nem erről szól!

    Mesélhetnék erőszakos, agresszív férjről, aki kis híján agyonveri feleségét. Alkoholról, önpusztító életről, impotens szerencsétlenekről, akik kompenzálnak...
    Nőkről, akik életen át takargatják semmirekellő férjük viselt dolgait.
    És persze léha, lusta, szívtelen perszónákról is.
    Basszus!

    VálaszTörlés
  2. Azt, hogy ezért többé ne írj semmit, ne tedd! Kár lenne. Eljárogatok ide időnként, hallgatom a zenéidet, és közben olvasok, bár nem írtam a végén megjegyzést. Nem azért, mert nem akartam, inkább azért, mert van mit pótolnom, nagyon lemaradtam az itteni olvasásban.
    Az időmet a FB-on pocsékoltam, vagy inkább követni akartam egy embercsoportot, tapasztalatokat szerezni. (Állatvédők) Sikerült jól átlátnom a dolgokat, a tapasztalat nem pozitívum.
    Nagyon igazat adok abban, amit itt egyik írásodban említettél erről a közösségi oldalról, szóval értelme nem sok van. Több volt annak, amikor itt egymás között olvasgattuk, és írogattunk.
    Szóval haladok visszafelé itt, pótolom az elmulasztottakat.
    További szép estét!

    VálaszTörlés