Az isten pokla


Programok, minták, önmagam...megfigyeltem, hogy noha ez a New Age valláscsomag állandóan testenkivüli energiákról, színes aurákat kirajzoló, frekvenciálisan létező humanoidfelhőkről beszél, viszont darabszámra bontja a létet. Néha az az érzésem, hogy ez a modern spiritualizmus olyan mint egy hatalmas, horgolt asztal terítő, csak nem szép hagyományos mintákkal (borzalmas egy szó ez, nemde..), hanem kusza, össze-vissza bogozott, zavaros, posztmodern csomókkal, vonalakkal. Egy nagy, zavaros katyvasz.... Kimagyarázni a szerelem mechanizmusát, függvény táblázatokba helyezni keltét és múltát... nem csoda, ha pont ezekben a körökben tartanak csupán három hónapig a szerelmek, utána jönnek a budifedők rendezése... Én merem hinni, hogy a szerelmek többet tartanak, elfogadom azt a programot, ami az örök szerelem mintájára íródott. A budifedő, az csak budifedő...

A cukros csoportban megjelent egy ilyen video a szerelemről, végig hallgattam, hallám mitől nagy az én cukrom néha. Attól féltem, a hármas szex hiánya is okozhat cukor ingadozást, de tulajdonképpen azt hallgattam végig, hogyan működik ez a szerelem. Hogy jön-megy, legfeljebb három hónapos ciklus, ami után jön a budifedős rész. S akkor az előbb idézett gondolatomat osztottam meg hozzászólásként. Ennyi.


Tulajdonképpen a harag is egy ilyen gondolkodás minta, avagy program, ha már ilyen szójárást használunk. Ha éppen magasról szeretnék a harag programról írni, akkor meghatároznám az aktív haragkeltő illetve a passzív haragkeltő embertípust. Az aktív haragos (saját meghatározás, nem ismeretlen holland vagy angol tudósoké), az aki durva cselekedeteivel gerjeszt haragra. Például nem törődik azzal, hogy a teheneinek a pisije átfolyik az én kertembe és kiéget minden nemességet, kivéve a gyomokat, (viszont hogy az egyik diófa csemetéje mellé ideiglenesen fűzfa leveleket tettem, irtózatos telefonos patáliát rendezett).
A passzív harag indukáló az, aki fiad születése hírére ájtatosan azt mondja, hogy a tehénpisisnek már kettő gyereke van. És egyáltalán hogy lesz, egy pályán ketten labdát rúgva, ki fog gólt rúgni? Ez a passzív haragkeltő.
(Passzív haragkeltő az Isten is, amikor Kainból kigenerálta a legkegyetlenebb haragot. Megölette vele Ábelt...-bónusz passzív haragkeltő mechanizmusra)
A rossz rendőr és a jó rendőr. Mindkettő egy intézményt szolgálva. Más móccerekkel, de mindenképpen felsőbbrendűnek érezteti magát.
Tehát nem örvendünk a három gyereknek a közösségben, nem együtt rúgjuk a labdát élvezetből, hanem riválisak vagyunk és az istenkének is úgy tetszene, ha mi árulkodnánk egymásra, fúrnánk egymást. Egy beteges közösség építés.
S akkor a program összezavarodik, mert vírusként nem veszem a lapot és sem az aktív, sem a passzív haragot nem alkalmazom, de persze, gyarló emberből vagyok, a szomorkodást csak meghagyom magamnak.


Ezt a harag mintát látom a mai közéletben is megvalósulni. Kiáll Ákos, a nagy Duran Duran másoló, és ilyen haragmintás, ízig-vérig álszent nacionalizmussal pöffeszkedik. Idegesít, de nem haragszom rá, amint Cézárra sem tudok haragudni, hogy hülye. A hülye az hülye.
Nem hiába mondják, hogy úgy kiöltözött, mint Szaros Pista nevenapján. Ákos lehet egy nagyon jó előadó, másodlagosan zeneszerző (mert zenéiről nem mondhatjuk, hogy valami hatalmas alkotások, azok az elektronikus hangzások nem az ő gégéjéből származnak, sem a hegedűjéből, inkább egy rutinos kütyü kezelőnek sorolnám), nekem ez volt róla a véleményem, amikor első számai megjelentek, mindjárt az Edda, Piramis, Karthago idejében, ezek fényében Ákos nem volt még Kovács Kati szintjén sem,... de óh mit beszélek! Kovács Kati az énekes művész, míg Ákos egy garage band. Mindegy, lehet Ákos egy menő fazon a „szmájl” nemzedékek szemében, akik ugyanúgy csápolnak mindenre a szerelem, béke jelige alatt, miközben persze agyon tapossák a világörökség nárcisz mezőjét, amikor látom, hogy milyen infantilis módon behódol egy rendszernek, innen tovább már nem a cuki dilló. Sugárzik belőle a harag. Az aktív harag.
Ez az Ákosos aktív harag, ami aztán tetten érhető más művészekben is, de Ákosban testesül meg az az irritáló, pimasz, szégyentelen, kispolgári harag, ami irtóan karizmatikus és másolandó. Egy aktiváló képlet, egy szer, amitől a haragra kész, nyitott lelkek megbódulnak.

Én csak próbálom megérteni ezt a harag hangulatot, ami ma uralja lassan az egész Európát.
Értem én, hogy a háttérben ott vannak a passzív harag indukálók, a bankárok, a csendes, de háttérben mismásoló politikusok, okkult, titkos érdekcsoportok, kik a gazdaság leple alatt terjeszkednek. Ez is világos.
Amikor legelőször hallottam a Soros -féle nyitott társadalomról Kolozsváron, és láttam hogy milyen „loaze” embereket („loaze” egy román zsargon szó, ejtsd: „laazé”, de úgy, hogy az „aa” betű formációt megvetéssel, hisz egy undok, tehetségtelen, primitív, hitvallásosan munkakerülő, egyébként semmire sem használható jellemű embert rejt magában) promovál a Soros alap, főleg mikor kiderült, hogy spekulációs tőzsdén nyerte a vagyonát, szóval az akkori szűzJézus életfelfogás programomban élve, teljesen megvetőnek találtam és egyértelműen nem jósoltam neki hosszú életet, hisz miféle társadalom az, aki spekulációs pénzeken nevelkedik? Ez a szememben egy akkora erkölcsi romlás volt, aminek Isten szerinti rendeltetése a rövid és kínokban fetrengő halál.
És láss csudát, ez a generáció jó nagyra, kövérre felnőtt, és mint gonosz ágyban, paráznaságban nevelkedve, most azt a kezet marja, mint csörgőkígyó, mely eddig etette.
Egyértelmű, hisz kutyából nem lesz szalonna.

De hogy ezt most így felhasználja a politikum, egyenesen undorító.
Hogy van nekem képem erről beszélni?
Hogy ne lenne? Nem én nevelkedtem támogatásokon! Követtem a piacon élés legkegyetlenebb sikátorát, lécről deszkára emelkedvén, borzalmas kamatokat és tanuló pénzeket fizetve.
A sors kegyetlensége nem csinált belőlem egy kegyetlen kizsákmányolót, sem rezsim szolgálót.
Nem nyaltam sem politikus, sem pap seggét, sem senkiét.
Nem voltam az open szoszájiti híve, de megvan bennem az egészséges nacionalizmus és liberalizmus, lehet még több is, mint a nagy pofájúakban. Nem jártam sem Oxfordban, hogy szeressem földemet és segítsem felebarátomat.

Mit akarok én ezzel az egész lófasszal mondani?
Azt, hogy miért kell nekünk gyűlölködni? Miért haragszunk így egymásra?
Valahogy felül kéne emelkedni ezeken a dolgokon és kitalálni mik a teendők?

Pár évvel ezelőtt rajzban modellezni akartam a gazdasági
modellemet, de akkora volt az érdektelenség, hogy
abbahagytam. Ez is csupán vázlat.
Például. Ghermannal ellentétben en azt mondom, hogy nem a kis termelőnek kell adaptálódni a gazdasághoz, mert ez ugyanaz a futbal szori, hogy egy házban ki marad meg a két testvérből. Hanem a gazdaságot kell adaptálni a kis termelőhöz. Gherman ipari termesztésében az az ellentmondás, hogy egészségtelen a termék, nem családbarát a vállalkozás, rabszolgatartó rendszert alakít ki, és ilyen mód esélye sincs a hazai vállalkozó termelőnek, hisz sosem fog tudni versenybe szállni egy kétszáz éves holland tulipán vállalkozással. Továbbá bővíti a kivándorlók siető táborát azzal, hogy a szerencsétlen fekajelölt sápadtarcú legyen bármilyen együgyű, kiszámolja egy markában, hogy itthon a rabszolga bér két euró, hollandiában ugyanez a rabszolgabér nyolc euró. Nem dilemma, hogy kinek fog raboskodni.
Még elítélni sem lehet a posztmodern rabszolgát, hisz az itthoni nemzetes nagyuraknak sem jutott több eszébe, mint a multi trógereket lemásolni és alkalmazni. Allore, semmint apám dugjon seggbe -élve némi populáris jelszavakkal- inkább dugjon kétszer annyiért idegen.

Má minnyá én is haragra gerjedek. És tenném is, ha tudnám, hogy merő gonoszságból teszik ezt a nemzetes urak. De nem! Infantilizmusból teszik ezt. Isten gonoszsága nagyobb volt, mikor Kainból kiszedte a legsötétebb oldalát, mert Ő tudta nagyon is jól, hogy mit cselekedett. De ezek, szerintem nem érik fel ésszel, mi történik.
(És gondolom arra felfigyelt a mit sem sejtő, jóhiszemű olvasóm, hogy például a magyarországi politikát illetőleg az ellenzékkel nagyjából sosem foglalkoztam, mert számomra fing a levegőben, légyzümmögés a forgalmas utcában, nem érdemes másmilyen nemzetes urakkal foglalkozni, hisz mint egy lif(sz)tesládában élősködő moly, mely molyilag nagyon jól elférnek a mindennemű nemzetesek)

A Mugo GM (gazdasági modell) egy másik skicce.
Ok. Megadom magam, tegyük fel, hogy ez a piac átformálása a termelőre életképtelen, rózsaszín felhő álmodozás dolog. Megnyugodnék, ha ez valóban kimutatható, kiszámolható és bizonyítható lenne. De mondok mást.
Jó néhány évvel ezelőtt (erről még írtam) történt egy ilyen dolog, hogy Déván, a központban felépítettek egy ultramodern, fedett piacot, föld alatti garázzsal. Többször ígértem fotót, de ígérem megteszem mihamarabb. Én akkor ezt hihetetlen dolognak tartottam és azt hittem rövidesen a vállalkozók átrendezik a rendeltetését és nem fog piacként működni. Kellemesen csalódtam és a mai napig nyugtázom, hogy igenis, ha van egy kiló paradicsomom, kibérelhetek egy asztalt, mindig látok több üres asztalt is. Hogy még sincs tele kertész vállalkozókkal, az más kérdés, talán lehetnek olyan buktatói a dolognak, ami már a földön visszafogja az ültetés ingerét. Például az, hogy a vállalkozó minnyá céget alapít, mert rögtön arra gondol, hogy rabszolgatartó rendszernek adhat alapot és jól meggazdagszik. Mihelyt megjelensz mint cég a nyilvántartásban, onnan kezdve nyitott Biblia vagy a hatóságoknak és sűrűn keresnek fel imaórára. Mindegy, hogy hány ígét olvasol napjában, kapnak olyan paragrafust, amit nem olvastál eddig. (és ezek sem a Soros iskolát járták, de nemzetes urak..)
De azt elhiszem, hogy ha kertészkedsz és kiváltasz egy szar termelői igazolványt, azzal asztalt bérelsz a piacon és árulhatod a termékeidet. Évente egyszer adót bevallasz és azért sem kell aggódj, ha nem ütöd meg az átlagbért, nem terhelnek kifizethetetlen adókkal. Idáig azért működik a dolog. Amikor persze ki akarsz lépni a háztájiból, számolni kell a keselyűs világgal. És itt lehetnek a dolgok elásva, kezdődhetnek a bajok, amik elveszik az ember kedvét.
Nos, a Gherman világnézete szerint az embereknek nem kéne szarakodni, hanem nagy pofával kilépni a keselyűk elé. És ugye, azt megállapítottuk, hogy az a nagy kutyák szaró tere.

Tehát ha a nemzetes urak sem teszik fel ezt a kistermelői problémát, és még Gherman sem, akkor nem tudom mit várunk a Gézáktól, Lajosoktól, Attiláktól? Ghermant sem azért mosom, mert kibaszott kurva szocialista lennék, hanem azért, mert nyalja Boc seggét. És elvárnám, hogy Gherman, akinek ilyen nagy eszméi vannak, mint független Erdély, ne nyalja senki seggét. S akkor én is megtoldanám öt euróval a havi patreonját. De nyalja. És ez idegesít.

Amint többször írtam róla, „Magyar” vagy na: "Transzilvánia" üzletházakat kéne építsünk. Csak itthoni termékekkel. Semmi import cucc. Ehhez ki kellene dolgozni a „Magyar” termék dizájnt, mint például az IKEA. Minden mozzanatában visz egy magyar motivumot, diszkréten, nem minden szalámin fütyülős turul madár... Az Ikeáról sem rí le a rénszarvas minden mozzanatában, de egy egyenes lábról is meg tudod ismerni.
Nem azokkal a feltételekkel forgalmazni ezekben az üzletházakban, mint a külföldi cégek patronálta hangárokban, hanem valamilyen normális kereskedelmi árréssel, mondjuk a termelői árra rátesz az üzlet 15%ot. Mert nem profit orientált, hanem nemzeti. Önköltségi, önfejlesztő számítással gazdálkodtatni. Így a termelő piaci ár alatt, vagy azon maradva tud termelni jobbat.
Ehhez társulna egy vállalkozói oktatás, hozzáférhető árakon, (nem másfél milliós áramszámlák felszámolásával), szolid, emberséges környezetben.

Sokan lebutaságozták elképzelésemet, hogy nem fog működni, de senki nem tudta megmondani mi a buktató, csupán azért, mert a Metro nagy? Hát mi is a Metro? Egy kibaszott hangár, benne helyi „fekákkal”, és tömérdek szar termék.
De ugye, mekkora kihívás úgy nézni a nemzet fiaira, mint megannyi kitanítandó és foglalkoztató eljövendő vállalkozó? Akiknek nincs szükségük megmondó, kioktató haragos Ákosokra, akik semmilyen más ötlettel nem állnak elő mint a seggnyalás és riogatás. Mert van az emberekben elég hazaszeretet, amit nem tud ártani sem a liberalizmus, sem más, amíg van megbecsülés és a megértéshez való hajlam.

Ami most a világban történik, az hasonlatos az Istenhez, aki perhecc Ábelt, a kedvencét megöleti Kainnal. És hú de fasza: Isten Kain társaságára kárhoztatja saját magát. Nem mondom, jó kis csapat: az aktív és a passzív haragos egy házban. Mi ez, ha nem a pokol?

És tiszta röhej! Csak annyi kéne, hogy elbasztuk bazmeg, és ne öldököljük egymást, hadd dühöngjön az Isten haragjában. De hát Jézus is arról híres, hogy a vizet borrá változtatta a sok részeg népségnek, azt a részt kevesen tudják, hogy ha van két inged az egyiket add annak akinek nincs.