Artizán Blues Rádió

Loading ...
Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime Stream Proxy
A fenti kis ikonok egyikére kattintva lejátszó lista tölthető le. A blog további böngészéséhez új ablak nyitását ajánlom, hogy a rádió zavartalanul tovább működhessen. Köszönöm.

A portréfilm


 Sok mindenről beszélgettünk két nap alatt. Nemzet, hit, megmaradás, élet értelme, stb. Mindent nem lehet besűríteni pár percbe. 

Köszönöm a Sorsnak, Istennek, hogy még egy értékes embert megismerhettem még ez életemben.

Mielőtt elmentem volna Székelykeresztúrra a Frigyes Fogel Média táborába, kétszer is meggondoltam, mondván kinevetnek engem vén öreget ott. Nem hittem volna, hogy ott elmondhatom szánalmasnak tűnő terveimet, de abban végleg nem reménykedtem, hogy valaha valaki komolyan is veszi őket.
Hát úgy néz ki, hogy de!
Így lát engem Frici.
Lehet, hogy én is komolyabban kellene vennem saját magamat.
Köszönöm, Frici!

5 megjegyzés:

  1. Az ipadem nem engedte a kommentet az utolsó frissítés óta. Tudom, hogy 2-es verzió, és más már csak múzeumban lát ilyet, de amire használom, arra tökéletes. Kommentelni van más.
    A technikai problémán túl van mondanivalóm is. Csak újrafogalmazni mindig más lesz belőle. Üsse kő!
    A Frici tábora nem véletlenül fogadott be. Ha felnőtt kerül egy ilyen tanfolyásra, az biztos nem lumpolni akar, hanem tanulni. Pl. Nufi is azért szeret felnőtteket tanítani, mert nekik pénzbe kerül, a pénzt maguk teremtik elő, és ha épp nem omlik köröttük össze a világ, meg is jegyzik, elvégzik a házi feladatot is.
    A film is jó, bár a cím kicsit többet mondott, s lehetne hosszabb. Majd a következő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2-3 perces portréfilmnek indult, ami az első felében meg is lett, aztán kitolódott az üzenettel. Valószínű, hogy életem első és utolsó profi filmje, ami rólam szól.
      A hitvallásomról most készítem a könyvemet, ott aztán minden meglesz, amiért érdemes lesz nekem jó nagy máglyát rakni.
      Sokat latoltuk Fricivel, hogy miért is találkoztunk mi, van e jelentősége?
      Aztán elmeséltem neki, hogy jártunk a Szegedi dologgal, hogy az Úr piros szőnyegen vezetett odáig, minden akadályt elhárítva, azt hittük azért, mert ez a cél. És ugye nagy volt a csodálkozás, amikor letörve visszajöttünk, hogy mégsem ez volt a cél? Még az úton rájöttünk, hogy nem Szegedre vezetett a piros szőnyeg, hanem haza.
      Lehet, hogy így találunk mindenikünk haza, hogy találkoznunk kellett. Számtanilag szinte lehetetlen, hogy mi véletlenül fussunk össze. Ugyanazokkal a kételyekkel küzdünk mindketten és nem tudunk megnyugodni. Lehet, hogy most szembesülve saját kételyeinkkel, megtaláljuk az utat haza.
      Lehet mégis kegyes lesz az Úr hozzánk és leveszi vállainkról a terheket.
      Hogy nem sodorni szeretnénk, hanem csak kicsit jól érezni magunkat.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm! Fogel Frigyes érdeme... ő azt is látja az emberben, amit csak nagyon kevesen... és ki is tudja fejezni azt. Neki köszönhetem.

      Törlés