Artizán Blues Rádió

Loading ...
Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime Stream Proxy
A fenti kis ikonok egyikére kattintva lejátszó lista tölthető le. A blog további böngészéséhez új ablak nyitását ajánlom, hogy a rádió zavartalanul tovább működhessen. Köszönöm.

Álláspont

Az, hogy valaki elmegy és sportból kiugrik a repülőből, és nem nyílik ki az ejtőernyője, mondhatnánk: szívás. Benne volt a pakliban a rizikó.

Jelen pillanatban úgy néz ki ez az oltás dolog, hogy egy rémesen veszélyes extrém sport, amit lassan nem valamiféle adrenalinos egzaltációban művelünk, hanem kényszerből. Az extrém sportban ott van, hogy a társunk, az élettársunk, a családunk nem ad elég értelmet az életnek, és meg kell tapasztalni a halálközeli élményt, hogy életünknek legyen valami fenköltebb értelme, mint mondjuk a párunkkal csak lenni egy helyiségben. Az élet önmagában az embernek sosem volt egy kihívás, hogy esetleg mást boldogítson, avagy netán saját kedvét lelve benne, másokat szolgáljon. Tudod, az a jézusi infantilizmus, hogy szeresd felebarátod, ahogy temagad szereted. Ma ez megváltozott, ma úgy gondoljuk, hogy a felebarátunk szeressen csak minket úgy ahogy vagyunk: tetőtől talpig egy gecik és ne várjon tőlünk semmit.

Visszatérve az oltásra, engem nem érdekelnek azok az egyedek, akik magától a vírustól félnek, és életüket féltve, akár halálos kimenetelű rizikót is bevállalnak, bízván a statisztikákban, hogy nem éppen mindenki bénul le, vagy képződik vérrög az agyában vagy mit tudom én, voltak akik megúszták enyhe három napos végnapos rosszúllétekkel, a saját pánikkal szemben nem tud mit kezdeni az ilyen, és bármit elfogad, csak ezt a pánikot szüntesse valami. Ezt valamennyire megértem.

A saját magától való félelemben az ember iszik, drogozik, bármit művel, csak ne féljen már. Ezt is megértem.

De nemcsak nem értem, hanem most már egyenesen megvetem azt az embert, aki hivatkozva a szociális életre, hogy beoltatja magát, mert hogy tudjon menni. Mert -aszongya- nem lehet, hogy ne mehess emiatt sehova. Hogy az se lehet, hogy akkor emiatt -csak emiatt- ne mehess például dolgozni. Egy percig sem gondolkodik el azon, hogy esetleg nem korrekt a dolog. Készpénznek veszi: menni akarsz, oltsad be magad. Törvény. Mit gondolsz, -mondja az ilyen- meg tudod változtatni a rendszert? És ezt szinte kéjelegve mondja, mint egy hithű rendszerbeli, vagy legalábbis olyan aki nem tud a rendszeren kívül boldogulni, hogy ez mindig is így volt: volt a rendszer és legfeljebb ellenszegülhetsz, kivetett leszel, bebörtönzött, de nem fogsz tudni boldogulni.

Ő bezzeg boldogul.

Ezek szerint nem bátor emberek vannak, akik az emberetelen rendszerek ellen harcolni mernek, hanem hülyék és okosok. A hülyék lázadnak, az okosok oltakoznak.


Én azt mondom, ha már nem merünk lázadni, emberi méltóságunkból mi maradt?

A patkányok azok akik rágnak a kanálisokban. A méltóságos ember szembe néz az ördögeivel, az ördögökkel és minimum harc közben hal meg. De nem egy rendszer jóvoltából.


Én azt vízionálom, hogy a Great Reset az most az ősszel megtörténik. Csupán azért fogják előrébb hozni, mert az oltakozási hajlam lankad, és félő nekik, hogy elszáll azon kevesek lelkesedése, akik jelenleg a kovidfasizmus vallásban szektatagok. Szerintem most, vagy soha lesz a great reset. És most lesz. Túl sok érdek van benne.


Ismétlem, leszarom, amíg az oltakozás egy vallásos jelenség, de mikor a hivatalos statisztikák fényében nyilvánvaló, hogy az egész kovid dolog egy gerjesztett hisztéria, egy világra törő puccs kísérlet, amiben konkrétan el lesznek választva a fanatikus hívek a szkeptikusoktól, na ez már áttörte az inger küszöbömet, mert ez a kurva világ nemcsak egyeseké, hanem mindenkié.


Én ezzel az írásommal akarok felzárkózni mint magán ember, senki semmiféle párt oldalán a kovidfasisztákkal szembeni harcba, hogy jelezzem, a kurva anyátokba! Nem fogadom el az oltáskényszert, és nem fogadom el a great reset erőszakos elfogadtatását!

Álláspontot vettem fel, a csütörtök esti társalgásos vitákat erről részemről lezárom.

Számomra ez a csatorna a hitelesség forrása:

https://odysee.com/@SzkeptikusKerekasztal:9

6 megjegyzés:

  1. Jól beszél a kölyök, és még hallgasd meg hozzá Papp Lajos bácsit. Az utolsó - amit én láttam - előadásában orvosként a C vitamint mondja, és az erdei sétákat. De az indoka is kézenfekvő. Nedves időben beindulnak a gombák. A vírustenyészetek legnagyobb ellensége a gomba. Ha már valaki retteg, akkor ne a gyógyszereket tömje magába, hanem a természet adja ingyen a megoldást.
    Az ember nem a természetet győzi le, ha ilyen hisztériát kelt és még ha vírusokat is szobrászkodik.
    A napfény a mozgás és a természet elvonja a figyelmet is sok okoskodóról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg a lelki állapot is számít. Én magamon tapasztalom, hogy minél zaklatottabb, idegesebb vagyok, annál inkább felborul minden értékem: cukor, vérnyomás, stb. Fordítottan is érvényes, ha pár napig jó hangulatom van, mondjuk megszabadulok egy nehéz munkától, egy bonyolult klienstől, mindjárt az értékek is stabilizálódnak, függetlenül attól mit eszek, vagy iszok.
      Az erdei sétákra én is vágyom, de arra most esélyem sincs. De tervezem.

      Törlés
  2. Az én álláspontom még nem szilárdult meg teljesen, de az tuti, hogy valami nem stimmel.
    Vírus van, de az emberek többségére nem annyira veszélyes, mint ahogy ezt be akarják mesélni nekünk. Akire veszélyes, arra amúgy tényleg veszélyes.
    Az oltáskényszerrel abszolút nem értek egyet, mert egyrészt az oltottak is hordozzák a vírust rendesen, másrészt a társadalom elég nagy hányada már átesett a betegségen és ezeknek jelentős része már rendelkezik természetes immunitással. Az persze senkit nem érdekel, hogy sokan átestek rajta, mert ami nincs benne a statisztikában, az nem is létezik (szerintük). Persze jönnek a cselekkel, hogy aki átesett, az is oltakozzon, mert az a biztos, de emögött valószínűleg csak gazdasági megfontolások vannak (eladni vakcinát).
    Kellene harcolni, mert valami bűzlik, de az ellenség nem látható. Én személy szerint jelenleg nem tudok közösséget vállalni egyik oldallal sem, legyen az oltáspropagáló, vagy oltásszkeptikus. Az oltáspropagálókat azért nézem árgus szemekkel, mert már jó ideje érzem, hogy bűzlik valami ezzel kapcsolatban. A másik oldal legtöbb képviselője meg akkora hülyeségeket mond, hogy meg lehet kapálni. Meg fogom nézni az általad linkelt SzkeptikusKerekasztalt is, hátha közelebb kerülök az igazsághoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért írtam én is ezt az álláspontot, mert nem kaptam meg azt a fórumot, ahol erről politika vagy szekta mentesen lehet beszélni. Szerintem egyéni ez a harc is, mint minden egyéb. Ezt a srácot régen követem, amit szeretek nála, hogy alaposan dokumentálja magát. Ő is egy egyéni harcos.

      Törlés
  3. Rengeteg, fórumot, vitát, szakvéleményt, szakirodalmat, böngésztem a át témával kapcsolatban. És megkötöttem magam, én nem oltatok. Magányos farkas lévén gondoltam megtehetem, mert szép lassan itt "hagyott" mindenki, akivel szoros kötelékben éltem. Erre jöttek családom időnként meglátogató tagjai, akik már mind oltva voltak, és akkor megkérdezték, hogy hogyan tovább? Ha csak pont én nem...? Becserkésztek, finoman megzsaroltak, és megadtam magam. Az első oltás után kb. 10 napig olyan állapotba kerültem, mintha valami súlyos betegségben szenvednék. Konkrétan el sem tudtam hagyni az ágyat. Ha nem rettegtem volna a kórháztól, és nem olvastam volna a tünetekről, mentőt hívok. A másodikat meg sem éreztem. Pedig akkor még azt sem sejtettem, hogy micsoda felhajtás lesz ebből, igazolvány, oltottak, nem oltottak stb. És mi jöhet még? Belegondolni is rossz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azokból az információkból, amiket hiteles személyektől kaptam, számomra egyértelműen egy világpolitikai helyzetben vagyunk, a koronavírus nem több mint egy bármilyen hűlés. Akik nekem azt próbálták bizonyítani, hogy a koronavírus egy veszélyes dolog, azok egytől egyig mind hiteltelen emberek, akik minden rendszerben elsők voltak felvenni a jegyeket.
      Nagyon egyszerű volt számomra a döntés.
      Az oltás az nem más, mint egy új világrenddel szembeni elköteleződés.
      Van aki beadatta úgy, hogy fogalma sincs a háttér dolgokról. A lényeg, hogy a továbbiakban mit tesz? Az oltáskönyv lejár 6-12 hónap után, újból oltani kell. A harmadik lejáratnál már tisztulni fog, ki az igaz hív és ki nem.
      Semmi közöm, mindenki tegyen magával amit akar. De én tisztán látom, ez az új világrend, melynek jegyeit önként nem veszem fel.

      Törlés