Artizán Blues Rádió

Loading ...
Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime Stream Proxy
A fenti kis ikonok egyikére kattintva lejátszó lista tölthető le. A blog további böngészéséhez új ablak nyitását ajánlom, hogy a rádió zavartalanul tovább működhessen. Köszönöm.

Hamar bejegyzés

 Tcennyolcadikán pakolunk állítólag, én még vígan nyiszitelem a fát az ablakoknak.

Sok gyors munkát végeztem életemben, de ezt a négy házat ez egy irántam célzott, minden idők csúfságának élem meg, és nem tehetek másként, mint úgy is kezelem.

Kifejező, hogy minden hogy gyorsul, egy frászt fordult vissza önmagába az emberiség, mondtam én, hogy még jobbal levadul, és úgy is lett.

A Sors iróniája lenne, ha indulás előtt a tesztem pozitív lenne, mert akkor két hétre leállna minden.

De kérem a fennvalót, hogy most ne kezdjen el engem Ő is csúfolni, és engedje, hogy kiigyam ezt a poharat végig, és ne pozitiválja most ezt a kurva tesztet.

Zsülien egyre baszogat, hogy oltassam be magam, de ezennel jelzem, hogy másik két társammal együtt teljesen oltás ellenesek vagyunk, mert átlátjuk, hogy itt nem az egészség miatt történik mindez, hanem az új világrend miatt, ami egyébként már élesben megy.

Ha ezt az egészet túlélem, valószínű mindenileg karanténba vonulok a világ elől, hogy hátralevő időmet békésen szenvedjem ki, messze ettől az örültségtől. Nekem a tököm ki van, látom mindenki meg van zakkanva, már senki nem látja az összefüggéseket, még mindig azt hiszik, hogy ide vagy oda kell tartózni.

Nem kell sehova se tartózni, ez az egyetlen igazi ellenállás.

A tüntetések csak arra jók, hogy még több marha elmenjen oltakozni, és érdemleges nem fog változni, csak lehűlnek a kedélyek. Itt egy sokkal mélyebb ellenállást kéne elkezdeni, például kivonulni a fiskális világból. De akik nagy cégeknél dolgoznak, nekik már lehetetlen. Egyrészt hozzászoktak a nagy fizetésekhez, másrészt beidegződött beléjük, hogy nem lennének képesek önállóan vállalkozni. Azaz senki nem vállalná be a sok fizikai munkát kevés lóvéért.

Filmezgettem a ház közben, de többnyire csak frusztráció és káromkodás, nem fogom publikálni. De ha majd kész lesz, csinálok fotókat és fogjátok írni a sok szart, hogy de csodálatos, hogy mágikus vagy, hogy ügyes vagy... holott csak én fogom tudni, hogy mi az igazság.

Elegem van ebből a kínaizgatásból, hogy mindenből a legolcsóbb, a legszarabb, de fújd fel, hogy a fos jól nézzen ki. Elegem van az alulfizetésből, a niggerkedésből, hogy megszakadjak egy icipici plusz miatt.

Na.. csak ennyi röviden.



3 megjegyzés:

  1. Egerszegi Krisztina jut eszembe, hogy az utolsó versenyén visszaszámolt, mennyi van hátra, hogy utána szabad legyen. De az aranyérem megvolt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szabadság napjáig én is számolok, de ez elég veszélyes, mert kifogyhat a türelem és erő, ha csúszik az idő. Én munkafázisban mérem a szabadság eljövetelét. Minden elvégzett fejezetre azt mondom, hogy na ennél kevesebb. Már a tegnap délután elkapott a gyengeség, de mint a csontbrigádban mondogattam magamban, hogy na még ezt a csapolást rajzoljam ki, na még ezeket a lyukakat fúrjam ki, közben mint Pillangó máshol jártattam az eszem, és észre sem vettem, és már a kötőket is levágtam.
      Legalább a gépi munka menjen ki. A többit befejezem ott. Ott már nem fog senki sem hajtani, mert látni fogják, hogy kész lesz amikor kész lesz.

      Törlés
  2. Jó, hogy meg vagy, nem vagy beteg. A többire meg úgysem tudnék semmi okosabbat írni nálad. Vigyázz magadra!

    VálaszTörlés