Artizán Blues Rádió

Loading ...
Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime Stream Proxy
A fenti kis ikonok egyikére kattintva lejátszó lista tölthető le. A blog további böngészéséhez új ablak nyitását ajánlom, hogy a rádió zavartalanul tovább működhessen. Köszönöm.

Szükséges Isten

 (Természetesen Jézust ezentúl is pro bono osztom...)

Elgondoltam, és tovább fejlesztettem egy nemrég megvilágosodásomat, miszerint a földi élettel szembeni remény egyenesen arányos a testi egészséggel. A beteg ember szeretne kimenekülni az életből, nem "reménykedik" sokat kínlódni benne.

Ekkor emígyen fogalmaztam meg a reményhez való viszonyomat: Reménykedem azokért, akik reménykednek (értem itt a fiatalokra), mert az én reményem egyébként már nem evilági.

S akkor a tovább gondolás:

Istennel nem találkozik az ember, amíg nincs rá szüksége.

Mihelyt szüksége van az embernek Istenre, találkozik vele.

S akkor aztán jön rá, hogy eddig mennyire balfasz volt.

1 megjegyzés:

  1. Most ismét migrénem van, ilyenkor én sem reménykedek a földi élettel kapcsolatban, de a túlvilágival sem... csak szűnnék meg a fájdalommal együtt, ezt érzem :(

    VálaszTörlés