Artizán Blues Rádió

Loading ...
Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime Stream Proxy
A fenti kis ikonok egyikére kattintva lejátszó lista tölthető le. A blog további böngészéséhez új ablak nyitását ajánlom, hogy a rádió zavartalanul tovább működhessen. Köszönöm.

Tegnap még...

Tegnap még
kézen fogva, mezteláb
sétáltunk az Úr kertjében,
mennyei kórus hangjától
elbűvölve
elfelejtettünk a kígyó farkára lépni,
így most az köztünk sziszeg
s mérges nyelvét ölti ránk.
Mi meg félelemtől
elengedtük
szerelmetes fogásunkat.

5 megjegyzés:

  1. Esküdni mertem volna, hogy az ikrek jegyében születtél, de azért előbb utána néztem. Nem tévedtem :-)

    VálaszTörlés
  2. Amihez nyúlsz, mindenhez tehetséget mutatsz. Tetszik a vers, a kerikatúráid, a prózák, a famunkák, amennyit láttam belőlük, a zeneit nem tudom megitélni, csak saccolom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. brut, vad anyag vagyok...kidolgozatlan...kemény mint a gyémántnak való, de arra nem csiszolható...kösz a dicséret...hiúságomnak pont jól jön...ahhahha..

      Törlés
  3. Tényleg jó. Elsőre azt hittem, idézet :-P

    VálaszTörlés
  4. mosogatás közben szültem e gondolatokat...elszomorodtam, hogy sok jó ismerősömet is elkapta a gyűlölet láza...tehát nem szerelmes vers alapjában, de lehet az is...

    VálaszTörlés