Artizán Blues Rádió

Loading ...
Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime Stream Proxy
A fenti kis ikonok egyikére kattintva lejátszó lista tölthető le. A blog további böngészéséhez új ablak nyitását ajánlom, hogy a rádió zavartalanul tovább működhessen. Köszönöm.

Szeptember morning

Vettem egy gagyi cirkulát a praktikerből,
decemberre árengedményt adtak,
ha netán visszamegyek vásárolni,
és vettem mellé egy mandrinás furótgépet, azt is kézit.

Jött a Sanyi, hívott Csabi, lesz e még egy csapat,
motyogok az orrom alatt, kéne csapat,
de nem úgy mint régen, ezért inkább
maradunk így ahogy vagyunk, sehogy.

Kitaláltam egy szorító gépet, hisz minden mi ék
az már gép, és láss csudát valamit elnéztem,
szorítani szorít, de elcsavarodik egyfelé,
tudom miért, de a megoldás még kérdéses.

De megoldom én, csak az a gondolat bánt engemet,
hogy elszartam egy fél napot rá, holott időhiányban
szűkölködöm, de Isten lássa füstös lelkem,
nem akartam mást, csakhogy időt nyerjek.

Fiam mondja, soknak nincs agya,
iskolába mennek agyért, nem fejleszteni,
hanem egyet csinálni, mert akinek nincs agya
annak agy kell először, aztán fejlesztés.

4 megjegyzés:

  1. verselni jo, de azert hianyoznak a "regi" irasaid :)

    VálaszTörlés
  2. Jó, hogy van ez a gugli, mert megtanultam a 'cirkulát', meg a 'mandrinás furótgépet' is.
    Egyszerűen beírtam, és máris hozta képekkel a körfűrészt, meg a tokmányt. Nem is kellett zaklassalak a kérdéseimmel. :-)
    Az időt pedig tegnap én is mekk-szenvedtem. A szomszéd segítségét kértem, és az egy órás munkából egész napos gyűrődés lett. A végén kínomban megkínáltam pálinkával is. Na attól ragadt ott igazán.
    Rá kell jönnöm mindig, hogy nem vagyok én emberek közé való. Megcsinálom, amit tőlem kérnek, de ha nekem van valamire szükségem, akkor hamarabb végére járok magam, mint segítséggel.

    VálaszTörlés
  3. Nálam a "praktiker" felíródott a "teszkó" mellé. Kerülendők!

    VálaszTörlés
  4. Írni is fogok, csak szedjem össze magam...István azt mondta ráér a konyhával, nem sürgős, erre jövő szombatra be kell szerelni...
    Imre, itt Erdélyben mi szoktunk átvenni a románból szavakat, gondoltam érdemes bevonni őket is az írásaimba. Kimondani is nehéz, hogy körfűrész, meg szokatlan, mert hirtelen az jut eszünkbe, hogy valami ami körbe fűrészel. A nyolcvankilences idők után, mikor lerohantak a magyar vállalkozók s jöttek ilyen elnevezésekkel, azt sem tudtuk mivel eszik. Akkoriban azt mondták, hogy helytelenül mondjuk, hogy felszállunk a buszra, az a helyes, hogy a buszra felszállunk. Dögöljek meg, ha erre valaha felfigyeltem. Ma sem értem a jelentőségét, hacsak nem valami nyelvtani kikica (stika, fogás, törvény...)
    Igen, a praktikerrel jöttek a drágaságok is...a kis üzletek is felnyomták az árakat...konformálódtak.

    VálaszTörlés