Artizán Blues Rádió

Loading ...
Winamp, iTunes Windows Media Player Real Player QuickTime Stream Proxy
A fenti kis ikonok egyikére kattintva lejátszó lista tölthető le. A blog további böngészéséhez új ablak nyitását ajánlom, hogy a rádió zavartalanul tovább működhessen. Köszönöm.

Kémkedés e?

Azt mondják sokan, hogy a facebook kémkedik, meg ilyenek. Hogy feldolgozza az adatokat s miegymás. Van nekem egy barátom, Amerikában él, mondtam neki, vegyen már internetet, hogy tudjunk többet böszélni (na már is ártott nekem a bartosizmus). Azt mondta, nem, mert utálja és az internet csak arra jó, hogy manipuláljon. Meg aztán az ő nevét ne keverjék a világhálón. Tehát igaza van. De ha ma én abbahagyom az internetezést, letörlöm minden adatomat sem fogok kitöröltetni az internecc világából. A gúgel akkor is kiadja a hivatkozásaidat, ha te már régen törölted, legfeljebb nagyon kedvesen azt mondja, hogy ezt a tartalmat a szerző eltávolította. Ki lehet próbálni és el lehet rajta szörnyülködni.
Gondoltam, hallám kiad e valamit a gúgel az én nem internetező barátomról? Beírom a nevét a barátomnak, láss csudát két perc alatt, mert lassú az internetem, már műhold felvételről nézhettem az utcáját, a házát és a háza előtti fáit, amit jó lenne már megnyesni, mert itt a tavasz. A kis eldugott városában van több tucat webkamera, ahol ha elég türelmes vagyok, talán meg tudom lesni, mikor megy vásárolni. A gúgel azt is kiadta ki a felesége, hold dolgozik és a helyi újságból megtudtam hogy hívják azt a vállalkozó barátjukat, aki a nemrégen lezúduló lavina által halt meg és hagyott maga után két gyermeket és megannyi befejezetlen házat. Webkamerák még a lavinát is megörökítették, ott van a jutubon.
Szóval jött az a fejezet, hogy én akadjak ki és eltátsam a szájam. Ki is akadtam és el is tátottam a szám.

2 megjegyzés:

  1. Ebbe a világban ördögien ki van találva ez is. A(z) (emberi) gonoszság győzött a jón. Lucifernek halleluja. A butaság és a gonoszság rokonok ugyanúgy, mint a jóság és az erény. Az én szubjektív megítélésem alapján a butákból többen vannak.

    VálaszTörlés
  2. Ez van. Manapság már óvatosan a fiatalos ötletekkel, mert egy virágos réten önfeledt hancúrozás után, mire hazaér az ember, már ott is lehet a fonnyadó segge a világhálón. :)

    VálaszTörlés